Pełna wersja programu na iPhone'a, autorstwa NICE Ltd.
W NICE jesteśmy zaangażowani w opracowywanie innowacyjnych rozwiązań w celu poprawy obsługi klienta. W naszym najnowszym produkcie udostępniamy aplikację mobilną Employee Engagement Manager (EEM).
EEM to aplikacja mobilna, która umożliwia agentom zarządzanie swoim harmonogramem i kontaktowanie się z klientami w drodze. Jest to osobisty asystent, który może być używany jako samoobsługowe narzędzie do planowania, umożliwiające agentom przeglądanie ich harmonogramu i śledzenie ich aktywności. Zapewnia im również możliwość wnioskowania o urlop, zamianę zmian i wnioskowanie o dodatkowe godziny. Umożliwia agentom używanie ich urządzeń mobilnych do wysyłania i odbierania wiadomości oraz wykonywania połączeń do współpracowników i klientów. Jest to wszechstronne narzędzie, którego można używać do zarządzania harmonogramami pracowników, śledzenia zaangażowania pracowników i zwiększania produktywności.
Opinie użytkowników o Employee Engagement Manager
Czy próbowałeś Employee Engagement Manager? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!